jidelnicek

Úterý 2.2.2015 a 63,3 kg

2. února 2015 v 23:48
Ahoj,
konečně jsem se zvážila abych věděla výchozí váhu, mám dojem že posledně jsem měla 65 ale s dietou jsem začala minulý týden a to přesně nevím kolik to mohlo být.

tak dnešní jídeláček:
Snídaně: jogurt (150 kcal)
Svačina: hrozny bílé (200 kcal)
Oběd: kuře se zeleninou a s trochou brambor (500 kcal)
Večeře: tmavý celozrnný žitný chléb se sýrem a šunkou a zeleninou (300 kcal)
Celkem: 1150 kcal

Pohyb:
rotoped -550 kcal
pár dřepů (nepočítala jsem je:D )
Dneska jsem celkem spokojená, jen mě štve, že jsem měla večer pečivo, i když je to takový ten fakt zdravý chleba který se při dietě hodně doporučuje. Mohla jsem to vydržet. Ale tak snad příště. S pohybem jsem spokojená.

A co vy jak se dařilo?

Bude líp

29. ledna 2015 v 16:04
Zdravím holky,
přidávám jídelníček

Snídaně: jeden malý kousek koláče (to mě štve, ale nic jinýho nebylo...:D )
Oběd: kousek asi 10x3 cm hovězího masa a brambory
Večeře: jogurt

Pohyb:
rotoped -200 kcal

Jak se daří vám dnes?

Mám teď ze všeho, takové smíšené pocity..doma vládne taková ponurá a napjatá atmosféra a ani nevím proč. Ale hlavně že aspoň nikdo neřve :D
Ono zase bude líp.

Jinak sháním brigádu nějak slušně placenou, nevíte o něčem, nemáte tip na něco, co není časově náročné a jsou za to slušné prašule?
Momentálně dělám operátorku a o víkendech v supermarketu a nic moc...

Co se týká školy, je to na dobré cestě, většinu zkoušek mám za sebou, a na zbytek možná půjdu příští rok, byla jsem teď dlouho nemocná a moc jsem nebyla schopná se učit :D ale to uvidíme.
Každopádně se odmítám stresovat, stres nikomu nedělá dobře a je zbytečnej!

Dál jsem si našla nějaký článek o tom mém vaginismu a dočetla se, že pokud to není psychický blok (z nějakého negativního zážitku...a ten myslím nemám) tak si žena může pomoci i sama. Takže jsem si včera koupila ,,pomůcky" a bude se hold trénovat a roztahovat :D
Doufám, že vás to moc nepohoršuje, ale bohužel s tímto se nemám komu svěřit a zde je to anonymní..chápete.
Co u vás hového?

1. a 2. 10.2013

2. října 2013 v 14:15
Tak přidávám jídelníček za oba dny..nestíhám klasicky:D

1.10.2013
12:00-jogurt activia s Cereáliemi (200kcal)
16:00-proteinová tyčinka (380kcal)
Celkem: 580kcal
-400kcal taebo

2.10.2013:
6:00 celoznný rohlík, sýr (190kcal)
14:00 ovoce (210kcal)
16:15 jogurt Activia s cereáliemi (400kcal)
Celkem: 800kcal

30.9.2013

30. září 2013 v 22:54
Ahojte..dnešní jídelníček :)

11:00 bílý jogurt + Fitness lupínky (150kcal)
15:00 tuňák Rio mare s kukuřicí + celozrnný rohlík (400kcal)
19:00 ovoce (200 kcal)
Celkem: 750kcal

-400kcal taebo

61,0kg!! + plán na přáští týden!

21. září 2013 v 14:11
Dobré odpoledne dámy:)
tak dneska ráno jsem měla 61,0 kg.. moc mě to potěšilo :)
Další vážení bude asi až v pátek 27.9. protože budu ve škole a nějak tam nemám váhu :D
nevím ani jestli na víkend pojedu dom, takže možná až za 2 týdny:D doufám, že do té doby něco zhubnu:)

Jinak dneska mám noční a zítra raní. Takže zase hardcore, ale nějak se to zvládne..
Jídelníček dnešek a zítřek:
21.9.2013:
12:00-acvivia s cereáliemi (200kcal)
15:00-tuňák rio mare (400kcal)
22:00-proteinová tyčinka (175kcal)
Celkem: 775kcal

22.9.2013:
6:00-nutridrink (250kcal)
14:00-tvaroh Ovofit (100kcal)
18:00-3koblihy (750kcal)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! nasranost největší!!!
Celkem: 1100kcal



Napíšu si sem plány na první týden školy:
23.9.2013:
6:30-Activia s cereáliemi (200kcal)
17:30-proteinová tyčinka (175kcal)
Celkem: 375kcal
Pohyb: zumba -300kcal

24.9.2013:
7:00-Activia s cereáliemi (200kcal)
15:00-nutridrink (250kcal)
18:00-Ovoce (200kcal)
Celkem: 650kcal
Pohyb: zumba -450kcal

25.9.2013:
6:30-tvaroh Ovofit (100kcal)
14:00-proteinová tyčinka (380kcal)
19:00-jablko (100kcal)
Celkem: 580kcal

26.9.2013:
8:00-Activia s cereáliemi (200kcal)
16:00-tvaroh Ovofit (400kcal)
18:00-nutridrink (250kcal)
Celkem: 850kcal
Pohyb -400kcal rotoped
Snad v ten čtvrtek pojedu domů, ještě nemám definitivní rozvrh, takže nevím do kdy a od kdy budu ve škole:D
Doufám, že to takhle vydržím, nebo spíš že budu jíst míň :)

20.9.2013

20. září 2013 v 23:01
Pátek 20.9.2013:
6:30-bílý jogurt + Fitness lupínky (200kcal)
18:00-nektarinky, jablko (200kcal)
Celkem: 400kcal

Na jednu stranu mám pocit, že jím MOC a nadruhou stranu zase že bych měla jíst víc.. :D Je to hrozný..
Koupila jsem si proteinové tyčinky a nutridrinky, dá se to požít jako náhrada stravy, mají relativně ,,málo" kalorií a jsou v nich plně zastoupeny živiny, které by člověk měl příjmat.
Tak si říkám, že během školních dnů budu celý den pozobávat jedno 80ti gramovou proteinovou tyčinku, která má celkem 400kcal tak to bude ideální :) možná k tomu přidám nějaký jogurt a ovoce.
Co vy na to?

Vysvětlení + jídelníček

18. září 2013 v 21:05
Ahojte,
jak mi tu píšete že 20kg do konce roku je moc..nemám před sebou 20 kg, ale 12kg(psala jsem, že chci na 50kg a né na 45 zatím) a taky jsem měla namysli celý školní rok..takže tím myslím cca do června :)

Středa 18.9.2013: 61,9kg
11:30-tvaroh Ovofit (100kcal)
17:00- 4ks krekru + smetanito (250kcal)
Celkem: 350kcal
-200kcal rotoped
Raní váha byla 61,9kg..je to celkem fajn, ale po tom, co tím hladem vytrpím bych čekala míň! :D Ale aspoň, že to nejde nahoru.. 2,4kg za 11 dní zas není špatné.
:)

Pondělí, úterý...

18. září 2013 v 0:56

Pondělí 16.9.2013:
13:30-tvaroh Ovofit (100kcal)
17:00-nektarinky, jablko (150kcal)
20:00-tuňák rio mare s kukuřicí + rohlík (400kcal)
Celkem: 650kcal
Pohyb nic moc, jen jsem byla na diskotéce, tak dejme tomu nějaké 4 hodinky tance. Fakt jsme více méně pořád tančily takže snad se spálily aspoň kalorie z alkoholu :D

Úterý 17.9.2913:
11:00-nektarinky, jablko (150kcal)
17:00-mléko + Fitness lupínky (180kcal)
20:00-sklenice mléka (120kcal)
Celkem: 450kcal

Dneska odpočívám, jsem nějaká unavená.

Ve středu(takže dneska) mě čeká vážení. Jsem zvědavá, ale pochybuju že bude nějaký úbytek, už 10 dní jím dost málo řekla bych a vůbec žádné oblečení mi není volnější, ani kalhoty ani šaty, kter= jsou mi upnuté přes moje rosolovitý paže.. Takže v podstatě efekt žádnej. Ale třeba se to brzo pohne dál a alespoň nějak to bude poznat i na oblečení:)
Doufám..!

15.9.2013

15. září 2013 v 20:03
Neděle 15.9.2013:
6:00-odtučnělé mléko + Fitness lupínky (180kcal)
13:00-kuřecí vývar (250kcal)
15:00 ovocný salát (150kcal)
Celkem: 580kcal

pohyb žádný, byla jsem jen v práci.

Ten vývar mě štve, ale donutila mě ho máma, ale měla jsem ho celkem málo tak třeba ani tolik kalorií neměl a taky jsou v tom bílkoviny, který taky potřebuju.

Jinak jsem už oficiálně nastěhovaná na koleji, takže mě naši nemůžou hlídat. ALE je tu problém, uplně ale uplně jsem zapomněla, že u nás na koleji neustále voní jídlo... :( Musím být o to silnější a potlačovat chuť.
Nevím jak to zvládnu, ale slibuji vám že do toho dám všechno, co bu v mých silách:)

Plán jídelníčku na zítřek (16.9.2013):
11:00 tvaroh Ovofit (100kcal)
17:00 250g nektarinek (100kcal)
21:00 tvaroh Ovofit (100kcal)
a pak protančit celou noc :D

Zítra musím zajít na nákupy, nakoupit si tvarohy, jogurty atd. Ale netěším se až přijede spolubydlící. Je šíleně hubená a pořád jen žere a já taková vepřice se v něčem rýpu a ona ,,ty vůbec nejíš"! Tak jsem zvědavá jak to budu dělat teď, když doopravdy nebudu jíst.

Ve středu ráno mě čeká vážení..jsem zvědavá. Těším se že tam bude o kousek méně, ale bojím se že nevydržím jídelníček a přejím se nebo se najím víc než bych měla a naskočí mi kilo navrch.
Jo já vím, že záleží na centimetrech, ale mě zálezí prostě i na váze, chci být lehoučká!!

Co čeká vás zítra? Máte už školu nebo jdete taky na VŠ...?

Jídelníčky za poslední týden

14. září 2013 v 22:56
Sobota 7.9.2013:
8:00-půlka toustu, 2 mrkve (250kcal)
13:00-tvaroh Ovofit (150kcal)
20:00-tuňák Riomare + celozrnná houska (450kcal)
Celkem: 850kcal

Neděle 8.9.2013:
2:00-rohlík + 2plátky eidamu (250kcal)
7:00-puding s broskvemi (300kcal)
15:00-kuřecí plátek + zeleninový salát (400kcal)
20:00-tvaroh Ovofit + celozrnná houska (300kcal)
Celkem: 1250kcal

Pondělí 9.9.2013:
2:00-rohlík + 10 koleček Vysočiny (250kcal)
15:00-tuňák Riomare + celozrnná houska (400kcal)
16:00- 2 nektarinky, jablko, 2 blumy (270kcal)
Celkem: 920kcal

Úterý 10.9.2013:
10:00- tvaroh ovofit (100kcal)
13:00-banán (120kcal)
17:00-250g nektarinek (150kcal)
Celkem: 370kcal

Středa 11.9.2013:
6:00-bílý jogurt, Fitness lupínky (180kcal)
18:00-tvaroh Ovofit (100kcal)
Celkem: 280kcal

Čtvrtek 12.9.2013: 62,9kg
8:00-tvaroh Ovofit (100kcal)
13:00-kosek pečeného kuřete + 2 lžíce rýže (200kcal)
20:00-sklenice mléka (150kcal)
Celkem: 450kcal

rotoped -200kcal

Pátek 13.9.2013:
11:00-bílý jogurt + Fitness lupínky (180kcal)
16:00-jabko (70kcal)
18:00-3 krekery + sýr (200kcal)
Celkem: 450kcal

rotoped -300kcal

Sobota 14.9.2013: 62,4kg
10:00-bílý jogurt + Fitness lupínky (150kcal)
14:00- tuňák Rio mare s kukuřucí + kousek celozrnného rohlíku (350kcal)
20:00- 300ml odtučnělého mléka (120kcal)
Celkem: 620kcal
Dnešek mě trochu štve to mléko večer..ale celý den jsem byla v práci tak snad to nevadí..zítra to ještě přežít doma a večer pojedu na kolej do školy a budu tam do úterý do večera, tak se budu žinýrovat..maximálně 300kcal za den. I když kdo ví jak to zvládnu když jdeme s kámoškou pařit a jak nás znám tak budem tančit do rána, tak kdo ví no :)

Jinak jídelníčky zkopírovány z mého FB...
 
 

Reklama