20.9.2013

20. září 2013 v 23:01 |  jidelnicek
Pátek 20.9.2013:
6:30-bílý jogurt + Fitness lupínky (200kcal)
18:00-nektarinky, jablko (200kcal)
Celkem: 400kcal

Na jednu stranu mám pocit, že jím MOC a nadruhou stranu zase že bych měla jíst víc.. :D Je to hrozný..
Koupila jsem si proteinové tyčinky a nutridrinky, dá se to požít jako náhrada stravy, mají relativně ,,málo" kalorií a jsou v nich plně zastoupeny živiny, které by člověk měl příjmat.
Tak si říkám, že během školních dnů budu celý den pozobávat jedno 80ti gramovou proteinovou tyčinku, která má celkem 400kcal tak to bude ideální :) možná k tomu přidám nějaký jogurt a ovoce.
Co vy na to?
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Ko Ky Ko Ky | Web | 21. září 2013 v 10:36 | Reagovat

tak to máš pravdu,vysoký tlak bych nesnesla,ale občas taky ten nízký nechci,ale tak je lépe snesitelnější jak ten vysoký

2 Ko Ky Ko Ky | Web | 21. září 2013 v 10:37 | Reagovat

já osobně bych se toho bála,ale tobě to určitě pomůže :)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama