Září 2013

30.9.2013

30. září 2013 v 22:54 jidelnicek
Ahojte..dnešní jídelníček :)

11:00 bílý jogurt + Fitness lupínky (150kcal)
15:00 tuňák Rio mare s kukuřicí + celozrnný rohlík (400kcal)
19:00 ovoce (200 kcal)
Celkem: 750kcal

-400kcal taebo

61,1kg

30. září 2013 v 10:19 ja
Ahoj,
tak holky jsem nasraná..po týdnu!!! co jsem se hlídala a cvičila ja blbeček, jsem včera stoupola na váhu a bylo tam 61,1kg!!! A když jsem odjížděla před tím tak tam bylo 60kg..už jsem vážně zoufalá!!!
Asi přitvrdím trochu a začnu více cvičit. Jinak už vážně nevím.

Budu se snažit vám sem každý den napsat jídelníček atd. atd. nebudu to psát dopředu protože to pak musím akorát přepisovat...

Týden školy zamnou

27. září 2013 v 16:20 ja
Ahoj,
ták se hlásím opět. Jsem strašně vytížená..to je pořád noční v práci ve dne škola plus si musím zpracovávat věci ze školy atd. atd.
Ale jídelníček se daří..ne že bych to dodržovala uplně přesně, ale v posdtatě jsem spokojená. Někdy jím trochu míň někdy trochu víc, ale nepřeskočila jsem 800kcal za den.
Jinak spolužačky jsou fajn, myslela jsem že to budou nějaké pizdičky, ale ty se kterýma jsem se zatím stihla trochu poznat tak jsou moc fajn. Jen pořád jí!! Já vím, že je hrozný o tom tak mluvit, ale prostě jedna slečna, co má minimálně 75kga je menší než já tak pořád jí a furt tvrdí jak má hlad. Včera měla k SNÍDANI 6 krajíců chleba se sýrem mazacím a se salámem!
Připadám si s ní blbě když nic nejím a jen mi kručí v břichnu a tvrdím jak nemám hlad..a s tím že držím dietu se rozhodně svěřovat nechci.

Ale škola vypadá že bude fajn, sice mám naflákaných asi 15 předmětů, který musím udělat, ale aspn to zkusím te%d zmáknout abych měla ve třeťáku čas na bakalářku..
Btw. už mám i vyhlídnuté téma u super učitele. Doufám že to nikdo nevyfoukne nebo nevím prostě jestli za ním jít už teď v prváku, že uvažuji o tom že bych u něj dělala bakalářku, a zeptat se co konkrétně tady ta práce obnášela, co se naučit k tomu atd. nebo s tím ještě počkat.. Co si o tom myslíte?


První den semestru!

23. září 2013 v 22:55 ja
Ahoj, tak dneska mi oficiálně začala škola:)
Popravdě jsem se na ni už těšila. Prázdiny byly dlouhé. Středoškolákům se zdá že není možná aby se někdo těšil do školy, ale když máet v zimě 2 měsíce volno a v létě 4 měsíce volno tak ono je to doopravdy nuda někdy. Jasně, že je zkouškové v těch měsících, ale když si ty zkoušky uděláte v předtermínech tak máte stejně ty měsíce volný. :D

No spolužačky vypadají, že budou fajn. A něco vám řeknu. Mám radost ze sebe, řídím se podle mého článku o oblíbenosti a vypadá to nadějně.
Dokonce jsem si našla kamarádku, která je taky takový pipinka, takže si báječně rozumíme.
Kluci tragédie, na celé fakultě nenajdete pěkného kluka. Achjo. Ale tak nevadí, máme jednoho opravdu pěkného učitele, musím říct že učitelé a doktorandi atd. jsou vážně chlapi co stojí za hřích.

Školu mám jen 3 dny v týdnu, ale plánuju tu být často přes víkendy atd. Přece jen budu chodit s lidma z oboru na akce a mám tu klid na učení. Dneska jsem si v knihovně vypůjčila miliardu knih, tak snad je i někdy otevřu. :D

Jídelníček, ketrý je v předešlém článku budu upravovat protože to nejde podle mých představ, ale snažím se vyhnout přežíračce ve formě 3 koblihů.. :D

jak se daří v hubnutí vám?
Co je nového ve škola?
Studujete SŠ nebo VŠ, jaký obor?:)
Promiňte za ty otázky, ale jsem zvědavá.


61,0kg!! + plán na přáští týden!

21. září 2013 v 14:11 jidelnicek
Dobré odpoledne dámy:)
tak dneska ráno jsem měla 61,0 kg.. moc mě to potěšilo :)
Další vážení bude asi až v pátek 27.9. protože budu ve škole a nějak tam nemám váhu :D
nevím ani jestli na víkend pojedu dom, takže možná až za 2 týdny:D doufám, že do té doby něco zhubnu:)

Jinak dneska mám noční a zítra raní. Takže zase hardcore, ale nějak se to zvládne..
Jídelníček dnešek a zítřek:
21.9.2013:
12:00-acvivia s cereáliemi (200kcal)
15:00-tuňák rio mare (400kcal)
22:00-proteinová tyčinka (175kcal)
Celkem: 775kcal

22.9.2013:
6:00-nutridrink (250kcal)
14:00-tvaroh Ovofit (100kcal)
18:00-3koblihy (750kcal)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! nasranost největší!!!
Celkem: 1100kcal



Napíšu si sem plány na první týden školy:
23.9.2013:
6:30-Activia s cereáliemi (200kcal)
17:30-proteinová tyčinka (175kcal)
Celkem: 375kcal
Pohyb: zumba -300kcal

24.9.2013:
7:00-Activia s cereáliemi (200kcal)
15:00-nutridrink (250kcal)
18:00-Ovoce (200kcal)
Celkem: 650kcal
Pohyb: zumba -450kcal

25.9.2013:
6:30-tvaroh Ovofit (100kcal)
14:00-proteinová tyčinka (380kcal)
19:00-jablko (100kcal)
Celkem: 580kcal

26.9.2013:
8:00-Activia s cereáliemi (200kcal)
16:00-tvaroh Ovofit (400kcal)
18:00-nutridrink (250kcal)
Celkem: 850kcal
Pohyb -400kcal rotoped
Snad v ten čtvrtek pojedu domů, ještě nemám definitivní rozvrh, takže nevím do kdy a od kdy budu ve škole:D
Doufám, že to takhle vydržím, nebo spíš že budu jíst míň :)

20.9.2013

20. září 2013 v 23:01 jidelnicek
Pátek 20.9.2013:
6:30-bílý jogurt + Fitness lupínky (200kcal)
18:00-nektarinky, jablko (200kcal)
Celkem: 400kcal

Na jednu stranu mám pocit, že jím MOC a nadruhou stranu zase že bych měla jíst víc.. :D Je to hrozný..
Koupila jsem si proteinové tyčinky a nutridrinky, dá se to požít jako náhrada stravy, mají relativně ,,málo" kalorií a jsou v nich plně zastoupeny živiny, které by člověk měl příjmat.
Tak si říkám, že během školních dnů budu celý den pozobávat jedno 80ti gramovou proteinovou tyčinku, která má celkem 400kcal tak to bude ideální :) možná k tomu přidám nějaký jogurt a ovoce.
Co vy na to?

19.9.2013

19. září 2013 v 19:51
Čtvrtek 19.9.2013:
11:00-tvaroh Ovofit (100kcal)
16:00-tuňák Rio Mare s kukuřicí + grahamový rohlík (400kcal)
18:30-banán (120kcal)
Celkem: 620kcal
rotoped -300kcal

raní váha 61,5kg..

příští týden mi začne škola, na jednu stranu se těším ale nadruhou se mi nechce :D
jinak už jsem objednaná na prodloužení vlásků..za 2 měsíce!!

Vysvětlení + jídelníček

18. září 2013 v 21:05 jidelnicek
Ahojte,
jak mi tu píšete že 20kg do konce roku je moc..nemám před sebou 20 kg, ale 12kg(psala jsem, že chci na 50kg a né na 45 zatím) a taky jsem měla namysli celý školní rok..takže tím myslím cca do června :)

Středa 18.9.2013: 61,9kg
11:30-tvaroh Ovofit (100kcal)
17:00- 4ks krekru + smetanito (250kcal)
Celkem: 350kcal
-200kcal rotoped
Raní váha byla 61,9kg..je to celkem fajn, ale po tom, co tím hladem vytrpím bych čekala míň! :D Ale aspoň, že to nejde nahoru.. 2,4kg za 11 dní zas není špatné.
:)

Pondělí, úterý...

18. září 2013 v 0:56 jidelnicek

Pondělí 16.9.2013:
13:30-tvaroh Ovofit (100kcal)
17:00-nektarinky, jablko (150kcal)
20:00-tuňák rio mare s kukuřicí + rohlík (400kcal)
Celkem: 650kcal
Pohyb nic moc, jen jsem byla na diskotéce, tak dejme tomu nějaké 4 hodinky tance. Fakt jsme více méně pořád tančily takže snad se spálily aspoň kalorie z alkoholu :D

Úterý 17.9.2913:
11:00-nektarinky, jablko (150kcal)
17:00-mléko + Fitness lupínky (180kcal)
20:00-sklenice mléka (120kcal)
Celkem: 450kcal

Dneska odpočívám, jsem nějaká unavená.

Ve středu(takže dneska) mě čeká vážení. Jsem zvědavá, ale pochybuju že bude nějaký úbytek, už 10 dní jím dost málo řekla bych a vůbec žádné oblečení mi není volnější, ani kalhoty ani šaty, kter= jsou mi upnuté přes moje rosolovitý paže.. Takže v podstatě efekt žádnej. Ale třeba se to brzo pohne dál a alespoň nějak to bude poznat i na oblečení:)
Doufám..!

Předsevzetí, v uvozovkách :D

15. září 2013 v 21:20
Tak ještě jeden článek přidám.
Bude se týkat tohoto roku, čeho bych chtěla dosáhnout..
-zhubnout na 50kg (minimálně)
-začít se pořádně učit, jako učící den si dávám středu, protože mám mezi předměty dost volného času
-starat se o sebe co nejvíce to půjde
-nechat si prodloužit vlasy
-možná bych chtěla tetování tak se uvidí jestli se pro něj nakonec rozhodnu
-šetřit!!! a pak si nakoupit spoustu super hadříků
-chodit často na párty! kdy jindy si má člověk užívat než když je mladý?
-věnovat se kamarádům
-najít si ve škole nějakou opravdu dobrou kámošku, ale tu jsem asi už našla..teď jen abych i já byla její nej ze školy a tak celkouvě. Prostě najít kamarádku, které budu moct bezmezně důvěřovat ať se to týká čehokoli.
-minimálně 1x týdně cvičit
- Být krásná, sexy, chytrá blondýnka! :)

kéž by se to podařilo :)