Duben 2013

I hate food!!

11. dubna 2013 v 23:43 ja
Ahoj kočky, omlouvám se nemám čas.. zítra se vám ozvu, jídelníček se mi sem už dávat nechce tak zítr. Mějte se a hubněte... :)

Day 3

10. dubna 2013 v 22:22 jidelnicek
Ahoj...

Snídaně: loupák 120kcal
Svačina:-
Oběd: 2 párky, 1,5 rohlíku 400kcal
Svačina:-
Večeře: ovocný salát (200g hrozny modré, 200g hrozny růžové, 300g jablko, 350g pomeranč) 650kcal
Pohyb: 2km chůze -120kcal
tae-bo -540kcal
Celkem: 510kcal

No aspoň ten pohyb se dal :)

Facebook?

9. dubna 2013 v 20:30 ja
Pěkný večer...
hele kočky mám takový návrh:) nechcete založit na Facebooku nějakou naši skupinu? Uzavřenou samozřejmě že by tam byly jen holky co se snaží zhubnout..no prostě MY... :)


Day 2

9. dubna 2013 v 19:55 jidelnicek
Ahojte :)

Snídaně: 2 loupáky 240kcal
Svačina:-
Oběd:-
Svačina:-
Večeře: ovocný salát (200g hrozny modré, 200g hrozny růžové, 150g jablko, 150g pomeranč) 470kcal
Sezamový rohlík, plátek sýra 200kcal
Pohyb: 4km chůze -240kcal

Celkem: 670kcal
Nic moc..spíš hrůza ale měla jsem desněj hlad, byla jsem do 7 ve škole a neměla vůbec čas cokoli sníst přes den..ale tak aspoň ta procházka věčerní byla fajn no :)
Napíšu sem jídelníček na zítr asi, aby měla přehled a měla to naplánované...
Je toho sice hodně, ale říkám si lepší sníst skoro 500 kcal v ovoci než v tabulce čokolády..no ne? :)

Jak se máte? Jak vám jde stravování mimo domov..hůř/ líp?


Day 1

8. dubna 2013 v 16:52 jidelnicek
Takže začínám znova:) Tady je dnešní jídelníček...

Snídaně: -
Svačina: loupák 130kcal
Oběd:
Svačina: pomeranč, jablko 170kcal
Večeře: kousek smaženého sýra, 5 lžíc bramborové kaše 350kcal

Celkem: 650kcal

Cvičení: 60 min TAE-BO -540 kcal

650-540 = 110kcal :)



Ana náramek

7. dubna 2013 v 21:49 ana-mia
Noste náramky! Svého času jsem jich měla plnou ruku červených náramků (vlastně i ostatních ale ne tolik) aniž bych tušila, jaký mohou mít význam. Náramek může být z jakéhokoliv materiálu. (Kožený, korálkový, kamínkový, z bavlnek, drátků, umělé hmoty, keramiky, skla... :D). Důležitá je barva!

ČERVENÝ - anorexie (PRO-ANA)
FIALOVÝ - bulimie (PRO-MIA)
MODRÝ - sebepoškozování

Udělejte si takový rituál, že se na náramek podíváte před každým jídlem, hrajte se s ním, když máte hlad a při každém pohledu na něj si uvědomte, proč ho nosíte. Není to jen OZDOBA má vlastní význam! Ještě lepší je, když si náramek vyrobíte doma a strávíte nad ním nějaké to úsilí. 1. Na chvíli se tím zabavíte a nebudete muset myslet na jídlo 2. Vždy když se na něj podíváte uvidíte to úsilí které jste nad ním strávily a přece neporušíte váš příslib když jste s tím strávily ten čas a tu práci!

Nedávnou jsem si koupila:) hodím vám tu časem fotku :)

Skinny girl diet

7. dubna 2013 v 20:51 o hubnuti

Taky nevypadá špatně tahle dieta:))

.

Totéž ale méně kalorií

7. dubna 2013 v 20:22 kalorie
Chceš trochu zhubnout? Jez stejné potraviny jako doposud, ale uber jim kalorie. Upozorňuju že je to jen pro lidi, co jsou zvyklí jíst hodně a kalorická jídla a chtějí zhubnou doopravdy trochu... Moc velké výsledky to totiž nejsou... *****love Pro-Ana :)*
Pokud nemáš velkou nadváhu není řečeno, že musíš vyřadit oblíbené pamlsky. Jednoduše, uber jim kalorie nebo se je snaž nahradit něčím obdobným, méně kalorickým. Například, máš ráda sladké, místo koblihy s nádivkou a polevou si dej koblihu malou - a rozdíl bude 100 kcal! Nedokážeš z jídelníčku vyškrtnout uzeniny? Dej si drůbeží párky místo vepřových. Volská oka nahraď vařenými vejci na tvrdo nebo na měkko (ušetříš minimálně 35 kcal na každém kusu). Místo pšeničného chleba kupuj žitný. Takové změny v jídelníčku jsou téměř nepatrné, avšak pokud je na trvalo zařadíš do svého jídelníčku, brzo získáš krásnou postavu.
- Nejez smažený trojobal z řízků nebo usmaž maso bez něj. Obalený vepřový řízek má až 218 kcal a bez obalu kolem 164. Proč? Protože strouhanka vstřebává tuk snadněji než maso.
- Špagety posypej pouze jednou lžičkou sýra (nebo je vůbec neposypávej). Sýr je nejvíce kalorickým dodatkem. Samotné těstoviny s rajčatovou omáčkou nejsou tučné.
- Nepoužívej do salátů majonézu. Omáčku raději připrav na bázi jogurtu nebo olivového oleje s pár kapkami citronové šťávy. Nech do ubrousků vsáknout olej z pizzy - dva "suché" kousky pizzy znamenají o 40 kcal méně.
- Řeď šťávu. Velká sklenice pomerančové šťávy znamená 112 kcal a banánové až 198 kcal! Pokud je zředíš napůl s vodou, budou o polovinu "hubenější".
- Nahraď smetanu jogurtem. Má o polovinu méně kalorií a stejně dobře se hodí do dezertů nebo k zahuštění polévek, omáček nebo do salátů.
- Nepasíruj polévky. Krémová polévka je zrádná. Sníš ji méně, pokud do ní přidáš kousky zeleniny nebo libového masa.
- Vař v páře. I během pečení nebo obyčejného vaření se běžně přidává trochu oleje. Během vaření v páře olej vůbec nemusíš použít.
- Odstraň polevu ze sladkého těsta. Bez polevy je těsto o dost méně kalorické.
- Nejez ovocné jogurty, protože mají přidaný cukr. Lépe uděláš, když do bílého jogurtu přidáš kousky tvého oblíbeného ovoce.
- Nepij kávu se smetanou, ale s nízkotučným mlékem. Na jedné kávě ušetříš až 29 kcal.
- Jez vařenou zeleninu. Nedávej na ni máslo a v žádném případě opraženou strouhanku. Pokud nemáš ráda suchou zeleninu, polej si ji jogurtem nebo dresinkem vinegrette.
- Rozkroj housku napůl, vydlabej měkkou část a místo ní přidej zeleninu: rajče, salát a nastrouhanou mrkev. Přidej plátek uzeniny a "libový" toast je hotový.
- Pražená kukuřice v mikrovlnné troubě. Nepřidávej do ní žádný tuk, bude méně kalorická. Samotná kukuřice je zdravá a můžeme ji začlenit do celozrnných potravin.
- Pánev natírej štětečkem. Pokud už musíš něco smažit, použij jen trochu oleje. Díky tomu nebudou řízky plavat v oleji.

27 důvodů proč být anorektička

7. dubna 2013 v 20:16 ana-mia

1. ○ Tvoje stehna se o sebe nebudou třít, když budeš chodit.
2. ○ Konečně budeš "chudá skinny girl"
3. ○ I když kamera přidává 5kilo, Ty budeš stále vypadat skvěle.
4. ○ Lidi se Tě budou ptát, jak si udržet tak štíhlé tělo.
5. ○ Tvůj tuk Ti nebude překypovat, když budeš sedět.
6. ○ Nebudeš taková červená a zpocená, když bude teplo.
7. ○ Vejdeš se do nejmenších velikostí.
8. ○ Jakékoliv oblečení na Tobě bude vypadat úžasně.
9. ○ Budeš moci být sebevědomá.
10. ○ Budeš moci nosit minisukně bez toho, aby Tě zavřeli na psychiatrii za nesvéprávnost.
11. ○ Když porovnáš svou hmotnost s jinými, Tvá nikdy nebude nejvyšší.
12. ○ Nebudeš "průměrná".
13. ○ Tuční lidi vypadají vždy hrozně když cvičí, sportují nebo tancují.
14. ○ Všichni Ti budou závidět.
15. ○ Většina kluků po Tobě bude toužit.
16. ○ Nebudeš se muset stydět a cítit se trapně, když budeš kupovat sexy prádélko.
17. ○ Budeš mít silnou vůli, jakou jiní nemají.
18. ○ Budeš se cítit čistá, prázdntá lehká jako pírko, křehká jako panenka...
19. ○ Slovo "tučná" na Tebe bude řečeno jen v sarkastickém smysle.
20. ○ Pro ana lifestyle dokazuje, že máš neskutečně pevnou vůli.
21. ○ Nedostaneš cukrovku.
22. ○ Nikdo nechce vidět tlusté tancovat.
23. ○ Tuční lidi se líbí zase jenom tučným. Chceš vedle sebe prase jako Ty jen proto, že jsi stejná?
24. ○ Nechceš raději skončit v nemocnici s mentální anorexií než v táboře pro tlusťochy?
25. ○ Tučných lidí si někdo všimne jen tehdy, když překážejí ve výhledě, což je pokaždé.
26. ○ Jedině chudí lidé jsou šarmantní.
27. ○ Každý může mít "vnitřní krásu", ale jen málokdo ji dokáže přenést i na venkovní zjev.
28. VTEŘINA NA JAZYKU ROKY NA STEHNECH !!

MyMyslím, že tohle za to stojí! :))

Jak se stát anorektičkou

7. dubna 2013 v 20:14 ana-mia
- Jezte jak nejpomaleji dovedete (lidskému tělu trvá cca 30 minut než si uvědomí, že už nemá hlad)
-Mezi každým soustem pokládejte vidličku
-Žvýkejte sousto dokud se samo nerozpustí v puse
-Mezi sousty pijte (dříve se budete cítit plní)
-Nejezte po 7mé hodině večer!
-Pokud máte možnost, jezte nazí před zrcadlem
-Pokud máte neodbytný pocit hladu, zkuste si dát sousto do pusy a pak jej vyplivněte
-Tělo ošálíte i tím, že sníte kostky ledu (tělo si bude myslet, že přijalo nějakou potravu)
-Pokud vám začne hlasitě kručet v břiše, mírně se do něj bouchněte, přestane to
-Pijte hodně vody
-Pokud každou hodinu vypijete jednu sklenici vody, budete se cítit plní
-Když budete mít hlad, zkuste se napít (hlad je převlečená žízeň)
-Určete si svůj vlastní cíl, nejprve nějaký nižší tak, aby vás motivoval. Pozor ať není ten cíl v dané chvíli nereálný, to by bylo demotivující.
-Udělejte si svůj thinspirační deníček, kam si nalepte obrázky svých oblíbených hvězd, napište si tam své cíle a ANA hesla. Kdykoli se budete cítit zle, podívejte se do něj a vrátí se vám chuť nejíst.
-Udělejte si jednoduchá pravidla, třeba že budete žvýkat každé sousto 37x předtím, než je spolknete, nebo že nebudete jíst do ani po určité hodině. Pomůže vám to udržet si kontrolu nad jídlem.
-Když budete mít ukrutnou chuť jíst, řekněte si čokoláda...otočte se a počítejte do sta. Myslíte si, že ještě pořád budete chtít ty odporné kalorie ve svém těle?
-Když budete chtít jíst, nalakujte si nehty ;)
-Čistěte si zuby, nebudete chtít míchat chuť zubní pasty s jídlem..
-Když budete cítit, že to nezvládnete, jděte se projít.
-Zapisujte si, co všechno jste snědli.