Mléčná dietka

1. ledna 2012 v 18:36 | Mrs.Lissa |  o hubnuti
Mléčná dieta - neboli redukční dieta Rajka Dolečka
Jídla jsou po 3 hodinách - takže v 7.00, 10.00, 13.00, 16.00, 19.00
Jídelníček:
  1. den - 250 ml mléka, 250 ml mléka, 250 ml mléka, 250 ml mléka, 250 ml mléka
  2. den - bílý jogurt, 150 g tvarohu, 150 g vař. masa, 250 g tvarohu, 2 vejce a čaj
  3. den - 100 g ovoce, 100 g zeleniny, 100 g salámu, 250 ml mléka, 150 g vařeného masa
  4. den - bílý jogurt, 250 ml mléka, 100 g zeleniny, 100 g zeleniny, 100 g salámu a čaj
  5. den - 100 g zeleniny + 2 vejce, 100 g ovoce, 100 g tvarohu, 100 g ovoce, 100 g zeleniny + kyselé mléko,
  6. den - 100 g šunky, 100 g ovoce, 100 g tvarohu, 100 g vařeného masa, 250 ml kyselého mléka,
  7. den - 2 vejce, 100 g ovoce, 100 g tvarohu, 100 g vařeného masa, 250 ml mléka
  8. den - 200 g ovoce, 200 g zeleniny, 200 g ovoce, 200 g zeleniny, 200 g ovoce,
  9. den - 250 ml mléka, 250 ml mléka, 250 ml mléka, 250 ml mléka, 250 ml mléka
  10. den - bílý jogurt, 150 g tvarohu, 100 g salámu, 250 ml mléka, 150 g vařeného masa,
  11. den - 100 g ovoce, 100 g zeleniny, 100 g salámu, 250 ml mléka, 150 g vařeného masa
  12. den - bílý jogurt, 250 ml mléka, 100 g zeleniny, 100 g zeleniny, 100 g salámu a čaj,
  13. den - 100 g zeleniny + 2 vejce, 100 g ovoce, 100 g tvarohu, 100 g ovoce, 100 g zeleniny + kyselé mléko
Denně je nutno vypít alespoň 2 litry tekutin (čistá voda, minerálka bez bublinek) - lze dochutit citrónem
Černá káva pouze v hodině, kdy se pije mléko
Při vaření masa se může vypít při hladu vývar (pozor - pečené, smažené pokrmy - NE)
Zelenina - syrová nebo vařená Maso - solit minimálně Tvaroh - netučný v kelímku Jogurt - s živou kulturou
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama